Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Jindřich Tomačka
Bc. Jindřich Tomačka
Bachelor's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementation of customer relationship management methodology in a company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zvýšení účinnosti řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) ve zkoumaném subjektu. Je proveden sběr dat z jednání obchodních zástupců zkoumaného subjektu s koncovými zákazníky typu potenciální, stávající a ztracený zákazník. Jsou identifikovány nedostatky v oblasti přípravy nabídky a jednání se zákazníky. Hlavním nedostatkem je nedostatečné zaměření na potřeby, požadavky a očekávání …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with increasing the efficiency of customer relationship management (CRM) in the researched subject. Data are collected from the meetings of the sales representatives of the researched subject with customers (potential, existing and lost customer's type). Shortcomings in the area of offer preparation and negotiations with customers are identified. The main shortcoming is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x8zqv/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane