Měření spokojenosti studentů programu Marketing – Nikol Bukovská
Nikol Bukovská
Diplomová práce
Měření spokojenosti studentů programu Marketing
Student Satisfaction Measurement with Study Programme of Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti studentů programu Marketing a obchod. Cílem práce je zhodnotit spokojenost se studijními specializacemi Marketing a obchod a Marketingová komunikace. K naplnění cílů bylo využito dotazníkového šetření ve dvou vyhotoveních pro obě specializace. Zjištěné nedostatky slouží jako podklad pro budoucí návrhy a doporučení, jež mají vést ke zvýšení kvality …víceAbstract:
This master's thesis focuses on measuring the satisfaction of students in the Marketing and Business program. The aim of the thesis is to evaluate satisfaction with the study specializations of Marketing and Business, as well as Marketing Communication. To achieve these objectives, a questionnaire survey was conducted in two versions, tailored to each specialization. The identified shortcomings serve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina