Simona Koblihová

Master's thesis

Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody

Customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením …more
Abstract:
The thesis aims to analyze customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages. The theoretical part provides the basic concepts of air transport, legislation on civil aviation, the importance of the position of airlines in Czech and foreign aviation market and the introduction of airline Travel Service. The practical part deals with the definition of fundamental rights of air …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Zbyněk Švarc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50009