Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje – Kateřina ŽOCHOVÁ
Kateřina ŽOCHOVÁ
Diplomová práce
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje
The most commonly used methods of teaching reading in the education of Moravian-Silesian region
Anotace:
V diplomové práci jsme se soustředili na metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje, které byly zjišťovány v rámci dotazníkového šetření mezi pedagogy I. stupně základní školy. Teoretická část práce se zabývá základními teoretickými východisky z oblasti čtení. Dále pak obsahuje přehled metod výuky čtení, historický i současný pohled na metody a vybrané metody užívané v současné době v rámci …víceAbstract:
The diploma thesis is focusing on methods of reading education in Moravian-Silesian region. These methods were obtained from questionnaires given to primary school teachers. The theoretical part of the thesis is dealing with the basic theoretical resources concerning reading practice, including the summary of reading teaching methods, historical and current views on certain methods and selected methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽOCHOVÁ, Kateřina. Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů
Dana KUBEŠOVÁ