Jana Jarošová

Diplomová práce

Segmentace trhu literatury

Book market segmentation
Anotace:
Tato práce je zaměřena na trh literatury a jeho současný stav v České republice. Cílem je, pomocí primárního výzkumu a shlukových analýz, odhalit segmenty na trhu literatury, které se budou významně odlišovat z hlediska spotřebního chování a pomocí kontingenčních tabulek rozvinout profil těchto segmentů. Na základě těchto informací se pak zaměřit na ty, které by měla knihkupectví oslovit a navrhnout …více
Abstract:
This thesis is focus on the book market in Czech Republic and its current situation. The main objective of the thesis is, through primary research and cluster analysis, to uncover market segments, which shows significant differences in costumer behavior and through crosstabs develop profile of these groups. Base on this information focus on the segments attractive for bookshops to address them and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marie Vrančíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46183