Bc. Anastasiya Novakovska

Bachelor's thesis

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Abstract:
V bakalářské práci vysvětlím, co je to etika a marketingová komunikace a její nástroje, jak etika vstoupila do marketingové komunikace a jak etika ovlivňuje reklamu. Držet se etických a morálních zásad při podnikání je v dnešním světě velmi důležitou složkou při tvorbě marketingu. Cílem reklamních sdělení je přesvědčení o koupi výrobku či služby. Marketing je velmi důležitou součástí podnikatelského …more
Abstract:
In my bachelor thesis, I will explain ethics and marketing communication and its tools, how ethics has entered marketing communication and how ethics affects advertising. Sticking to ethical and moral principles in business is a very important component in marketing in today's world. The aim of advertising communications is to convince you to buy a product or service. Marketing is a very important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní