Marketingová komunikace Českého svazu biatlonu – Anna Rychetská
Anna Rychetská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Českého svazu biatlonu
Marketing communication of the Czech Biathlon Union
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Českého svazu biatlonu. Cílem práce je zanalyzovat současnou podobu marketingové komunikace, zaměřující se na práci s fanoušky. Analýze je podroben i vliv současné celosvětové pandemické situace, či ukončení kariéry největších českých biatlonových hvězd. Teoretický základ definuje pojmy týkající se sportovní marketingové komunikace i specifika …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech Biathlon Union. The aim of the thesis is to analyze the current form of marketing communication, focusing on work with fans. The influence of current global pandemic situation or the end of a career of the biggest Czech biathlon stars is also analyzed. The theoretical basis defines the terms related to sport marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82676
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Eva Brixi Šimková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová