Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal – Nikola Kmoníčková
Nikola Kmoníčková
Master's thesis
Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal
Vyhodnocení efektivity nového POP řešení v lékárně: případová studie pro L´Oréal
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá studiem efektivity nového řešení komunikace v místě prodeje firmy L´Oréal v lékárně. Efektivita je vyhodnocena na základě porovnání povědomí o značce, preference značky a podílu nakoupených produktů L´Oréal oproti konkurenčním produktům ve dvou vybraných lékárnách: jedné s novým komunikačním řešením a druhé se současným komunikačním řešením. Čtyři hypotézy, každá s dvěmi …moreAbstract:
This thesis aims to study the effectiveness of new point-of-purchase communication solution of L´Oréal in a pharmacy. The effectiveness is evaluated by comparing brand awareness, brand preference and ratio of purchased L´Oréal products in two selected pharmacies: one with new and one with current point-of-purchase solution. Four hypothesis, with two sub-hypotheses each, are then tested in a field experiment …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78792
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Esther Pouchin
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Lucie Jehnětová -
Efektivita vertikálních komunikačních toků ve vybrané firmě
Ludvík Gardoň -
Efektivita týmové spolupráce a komunikace ve vybrané společnosti
Ivana Julišová -
Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY
Erika JANKOVÝCH -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková