Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal – Nikola Kmoníčková
Nikola Kmoníčková
Diplomová práce
Evaluation of Effectiveness of New POP Solution in Pharmacy: Case Study of L'Oréal
Vyhodnocení efektivity nového POP řešení v lékárně: případová studie pro L´Oréal
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá studiem efektivity nového řešení komunikace v místě prodeje firmy L´Oréal v lékárně. Efektivita je vyhodnocena na základě porovnání povědomí o značce, preference značky a podílu nakoupených produktů L´Oréal oproti konkurenčním produktům ve dvou vybraných lékárnách: jedné s novým komunikačním řešením a druhé se současným komunikačním řešením. Čtyři hypotézy, každá s dvěmi …víceAbstract:
This thesis aims to study the effectiveness of new point-of-purchase communication solution of L´Oréal in a pharmacy. The effectiveness is evaluated by comparing brand awareness, brand preference and ratio of purchased L´Oréal products in two selected pharmacies: one with new and one with current point-of-purchase solution. Four hypothesis, with two sub-hypotheses each, are then tested in a field experiment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Esther Pouchin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Lucie Jehnětová -
Efektivita vertikálních komunikačních toků ve vybrané firmě
Ludvík Gardoň -
Efektivita týmové spolupráce a komunikace ve vybrané společnosti
Ivana Julišová -
Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY
Erika JANKOVÝCH -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková