Hanna Starynskaya

Bakalářská práce

Zobrazování žen v reklamě

Representation of Women in Advertising
Anotace:
Tato výzkumná práce komparuje zobrazování ženy v televizní v posledních dvaceti letech. Práce sleduje vývoj obrazu ženy v Běloruské republice a České republice. Cílem práce bylo zjistit, zda se změnilo postavení žen v televizní reklamě v dnešní době v porovnání se začátkem 21. století a jak se liší ve dvou vybraných zemích. Teoretická část vymezuje hlavní pojmy, popisuje základní sexistické prvky a …více
Abstract:
This thesis compares the portrayal of women on television in the last twenty years. The work focuses on the development of the representation of women in the Republic of Belarus and the Czech Republic. The aim of the work was to find out whether the position of women in television advertising has changed today compared to the beginning of the 21st century and how it differs in two selected countries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.