Benefits and drawbacks of business promoting through social media – Bc. Aishat Abdul
Bc. Aishat Abdul
Diplomová práce
Benefits and drawbacks of business promoting through social media
Abstract:
The theoretical part of the research consists of the literature review which support the meaning of social media, the different social media channels, the importance of using social media to promote business, the methods used the advantages and disadvantages of using social media to promote business. Also, Lyft was selected as the case study business. Furthermore, this study shows the analysis of Lyft …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Examining the Impact of Social Media: Nike Case Study
Anastasiia Sharkova -
Social media communication
Lucky Iheanachor Okereke
Název
Vložil
Vloženo
Práva