Bc. Ivana Zavadilová

Diplomová práce

Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení

Quantification of customer satisfaction of selected travel agency and a draft of recommendations for improvement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře, které bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu a jeho následným vyhodnocením dle metody ECSI. Závěr praktické části je věnován návrhu možných doporučení ke zvýšení zákaznické spokojenosti s přihlédnutím k podmínkám a možnostem konkrétní zvolené společnosti.
Abstract:
This thesis deals with the quantification of customer satisfaction of selected travel agency, which was achieved through the marketing research and its evaluation according to the method of ECSI. Conclusion of the practical part is devoted to draft of possible recommendations to increase customer satisfaction with respect to conditions and possibilities of chosen company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Průdek
  • Oponent: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting