Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení – Bc. Ivana Zavadilová
Bc. Ivana Zavadilová
Diplomová práce
Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení
Quantification of customer satisfaction of selected travel agency and a draft of recommendations for improvement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře, které bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu a jeho následným vyhodnocením dle metody ECSI. Závěr praktické části je věnován návrhu možných doporučení ke zvýšení zákaznické spokojenosti s přihlédnutím k podmínkám a možnostem konkrétní zvolené společnosti.Abstract:
This thesis deals with the quantification of customer satisfaction of selected travel agency, which was achieved through the marketing research and its evaluation according to the method of ECSI. Conclusion of the practical part is devoted to draft of possible recommendations to increase customer satisfaction with respect to conditions and possibilities of chosen company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lr32x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Průdek
- Oponent: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková