Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci – Veronika MACHÁČKOVÁ
Veronika MACHÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
The awareness of fairtrade products in the selected retail chain
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postoje k fairtradovým výrobkům a jejich povědomí mezi zákazníky ve vybraném obchodním řetězci. Cílem bakalářské práce je popsat historii a současnou situaci značky na českém trhu a definovat, jak lidé tuto značku vnímají a chápou její principy a do jaké míry ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu fairtrade produktů.Abstract:
The bachelor's thesis is focused on researching the attitude towards fair trade products and their awareness among customers in a selected retail chain. The aim of the bachelor's thesis is to describe the history and current situation of the brand on the Czech market and to define how people perceive this brand and understand its principles and to what extent it affects consumer behavior when purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁČKOVÁ, Veronika. Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa
Monika ANTOŇŮ -
Fair trade
Kateřina Chládková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Alina Ilina -
Fair trade se zaměřením na trh s kávou
Lucie Marvanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
20. 9. 2022