Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu – Jaroslav Zemánek
Jaroslav Zemánek
Diplomová práce
Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu
Tool for User Support with Internet Support
Anotace:
Obsahem této práce je pochopení problematiky Péče o zákazníky a vytvoření návrhu, analýzy a implementace Help Desk systému s podporou Péče o zákazníka. Teoretické část je zaměřena na obecnou definici systému Help Desk. Dále obsahuje obecný popis spokojenosti zákazníka a péče o něj. Důležitým bodem je popis stávajících řešení pro systémy Help Desk a CRM systémy. Na základě těchto získaných informací …víceAbstract:
The content of this thesis is the understanding of Customer Care and the creation of design, analysis and implementation of the Help Desk system with support for customer care. The theoretical part focuses on the general definition of the Help Desk. It also contains a general description of customer satisfaction and care for him. An important point is the description of the existing systems solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Tomáš Drábek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMÁNEK, Jaroslav. \textit{Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/kla62t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane