Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu – Jaroslav Zemánek
Jaroslav Zemánek
Master's thesis
Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu
Tool for User Support with Internet Support
Abstract:
Obsahem této práce je pochopení problematiky Péče o zákazníky a vytvoření návrhu, analýzy a implementace Help Desk systému s podporou Péče o zákazníka. Teoretické část je zaměřena na obecnou definici systému Help Desk. Dále obsahuje obecný popis spokojenosti zákazníka a péče o něj. Důležitým bodem je popis stávajících řešení pro systémy Help Desk a CRM systémy. Na základě těchto získaných informací …moreAbstract:
The content of this thesis is the understanding of Customer Care and the creation of design, analysis and implementation of the Help Desk system with support for customer care. The theoretical part focuses on the general definition of the Help Desk. It also contains a general description of customer satisfaction and care for him. An important point is the description of the existing systems solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/98505
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Radoslav Fasuga
- Reader: Tomáš Drábek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMÁNEK, Jaroslav. \textit{Nástroj pro podporu péče pro zákazníky s podporou internetu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Available from: https://theses.cz/id/kla62t/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková