Marketingové řízení ve společnosti ČMKS HOLDING, a.s. – Tereza Velová
Tereza Velová
Bakalářská práce
Marketingové řízení ve společnosti ČMKS HOLDING, a.s.
Marketing management in the company CZ LOKO HOLDING, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat problematiku marketingového řízení ve vybraném podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingové řízení, marketingový informační systém a v závěru je vymezen pojem marketingový mix. Praktická část je zaměřena na provedení situační analýzy společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s včetně vypracovaní SWOT analýzy poukazující na silné …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe issues around marketing management in the chosen company. In the theoretical part basic definitions are described, such as marketing, marketing management, marketing information system and in the end the marketing mix is defined. The practical part is focused of situational analysis of the company CZ LOKO HOLDING, a.s., including SWOT analysis showing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Velová, Tereza. Marketingové řízení ve společnosti ČMKS HOLDING, a.s.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová