Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Gabriela Ječná
Bc. Gabriela Ječná
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
HR Marketing and Employer Branding
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní zhodnocení úrovně personálního marketingu ve vybrané společnosti a zhodnocení přístupu k budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je zhodnocení úrovně personálního marketingu a přístupu k budování značky zaměstnavatele zvoleného podnikatelského subjektu včetně navržení doporučení ve zkoumané oblasti. V rámci teoretických východisek je přiblížena problematika …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on a detailed evaluation of the level of personnel marketing in the selected company and an evaluation of the approach to building the employer's brand. The aim of the thesis is to evaluate the level of personnel marketing and the approach to building the employer brand of the chosen business entity, including proposing recommendations in the researched area. As part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Sýkorová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva