Bc. Pavel Schröder

Bakalářská práce

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na komunikační mix ve vybraném podniku. Pro analýzu jsem si vybral internetový obchod, který se nachází na internetové adrese www.kulturistika.com. V teoreticko-metodologické části práce popisuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a aplikuji je na prostředí internetu. V aplikační části pak na základě konzultací …více
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with Internet Marketing with focusing on Communication mix. For my analysis I have chosen e-shop which can be founded on page www.kulturistika.com. In theoretic-methodological part of this thesis I describe individual tools of Marketing and Communication mix and apply these tools on the Internet. In Application part, thanks to consultations and information provided by owner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dana Frnochová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích