Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů – Bc. Dagmar Grauová
Bc. Dagmar Grauová
Master's thesis
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Consumer’s emotionality and efficiency of loyalty programs
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostních programů vůči jednotlivým typům osobnosti dle Eysenckovi typologie. Vyjadřuje, jak jednotlivé typy osobnosti vnímají zakládání věrnostních programů a co je pro ně motivujícím impulsem. Hlavním cílem je zjistit, do jaké míry věrnostní programy stimulují k nákupu jednotlivé typy osobnosti, právě dle Eysenckovi typologie. Teoretická část této práce …moreAbstract:
The object of this diploma thesis is the effectivity of bonus programs in relationship to different personality types according to Eysenck's personality types theory. It expresses how different personality types perceive foundation of bonus programs and what actually is a motivating impuls for them. The main object is to find out to which point bonus programs stimulate different personality types to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ccreq/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková -
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
Květa Pamánková -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality
Jan Čech