Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky – Ilona HARÁSKOVÁ
Ilona HARÁSKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky
Competition analysis of the company Roltechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje …viacAbstract:
The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a. s. focusing primarily on knowledge of the brand. The content of the work is divided in two parts {--} theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARÁSKOVÁ, Ilona. \textit{Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/knblmc/.
Jak správně citovat práci
HARÁSKOVÁ, Ilona. Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová