Ilona HARÁSKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky

Competition analysis of the company Roltechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje …more
Abstract:
The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a. s. focusing primarily on knowledge of the brand. The content of the work is divided in two parts {--} theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier: 13487

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HARÁSKOVÁ, Ilona. Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.