Ilona HARÁSKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky

Competition analysis of the company Roltechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje …více
Abstract:
The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a. s. focusing primarily on knowledge of the brand. The content of the work is divided in two parts {--} theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13487

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
  • Vedoucí: Bc. Hana Alfery

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HARÁSKOVÁ, Ilona. Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing