Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Anna Fauová
Bc. Anna Fauová
Diplomová práce
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and customer decision making
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele bude vytvoření vlastního grafického návrhu obalu a zjistit, jestli navržený obal zaujme zákazníky do té míry, že by si jej koupili. Dílčím cílem bude definovat cílovou skupinu produktu. V teoretické části práce budou zpracována odborná východiska z vybraných publikací. Práce se bude zabývat typologií spotřebitele a …víceAbstract:
The topic of diploma thesis is Psychological function of packaging and consumer decision-making. The aim of the diploma thesis will be to create their own graphic design of packaging and find out whether the designed packaging will attract customers to the extent that they would buy it. The focus will be to define the target group of the product. The theoretical part of the thesis uses selected professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y4cc3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
Leisan Zarifullina -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Tereza Kolaříková -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová