Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Anna Fauová
Bc. Anna Fauová
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and customer decision making
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele bude vytvoření vlastního grafického návrhu obalu a zjistit, jestli navržený obal zaujme zákazníky do té míry, že by si jej koupili. Dílčím cílem bude definovat cílovou skupinu produktu. V teoretické části práce budou zpracována odborná východiska z vybraných publikací. Práce se bude zabývat typologií spotřebitele a …moreAbstract:
The topic of diploma thesis is Psychological function of packaging and consumer decision-making. The aim of the diploma thesis will be to create their own graphic design of packaging and find out whether the designed packaging will attract customers to the extent that they would buy it. The focus will be to define the target group of the product. The theoretical part of the thesis uses selected professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y4cc3/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
Leisan Zarifullina -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Tereza Kolaříková -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová -
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
Jan Měšťan