Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky – Ing. Martin Steinbrucker
Ing. Martin Steinbrucker
Bakalářská práce
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Methods for analyzing the environment and their importance for customer relationship management
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky“ pojednává v zásadě o dvou cílech, které jsou v současné době velice aktuální. Analýzou prostředí a její implementací do života společnosti, což se někdy jeví jako dost těžký úkol a ne vždy se daří. Dále řízením vztahů se zákazníky a to různými způsoby. Je potřeba mít kvalitní elektronický …víceAbstract:
This thesis, entitled “Methods for analyzing the environment and their importance for customer relationship management” deals essentially with two objectives, which are currently very topical: environmental analysis and its implementation in society, which sometimes seems to be quite a difficult task and not always successful and customer relationship management in a variety of ways. You need to have …víceKlíčová slova
Analýza prostředí blízké prostředí Marketing Marketingový výzkum Potřeby požadavky očekávání (PPO) Řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) Společnosti SWOT analýza Vzdálené prostředí Zákazníci. Milieu analysis Near milieu Marketing research Needs requirements expectations Customer relationship management (CRM) Companies Strengths weaknesses opportunities threats (SWOT) analysis Far milieu Customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i7hyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane