Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky – Ing. Martin Steinbrucker
Ing. Martin Steinbrucker
Bachelor's thesis
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Methods for analyzing the environment and their importance for customer relationship management
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky“ pojednává v zásadě o dvou cílech, které jsou v současné době velice aktuální. Analýzou prostředí a její implementací do života společnosti, což se někdy jeví jako dost těžký úkol a ne vždy se daří. Dále řízením vztahů se zákazníky a to různými způsoby. Je potřeba mít kvalitní elektronický …moreAbstract:
This thesis, entitled “Methods for analyzing the environment and their importance for customer relationship management” deals essentially with two objectives, which are currently very topical: environmental analysis and its implementation in society, which sometimes seems to be quite a difficult task and not always successful and customer relationship management in a variety of ways. You need to have …moreKeywords
Analýza prostředí blízké prostředí Marketing Marketingový výzkum Potřeby požadavky očekávání (PPO) Řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) Společnosti SWOT analýza Vzdálené prostředí Zákazníci. Milieu analysis Near milieu Marketing research Needs requirements expectations Customer relationship management (CRM) Companies Strengths weaknesses opportunities threats (SWOT) analysis Far milieu Customers
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i7hyr/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINBRUCKER, Martin. \textit{Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/kntdr8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková