Postavení architektury ve výtvarné výchově se zaměřením na 1. stupeň základní školy – Kristýna Boudková
Kristýna Boudková
Diplomová práce
Postavení architektury ve výtvarné výchově se zaměřením na 1. stupeň základní školy
The position of architecture in art lessons at primary school
Anotace:
V teoretické části diplomové práce je cílem zmapovat téma architektury ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a další dostupné zdroje. Na základě dotazníkového šetření se v praktické části práce analyzuje aktuální postavení pedagogů a žáků k tématu architektury ve výtvarné výchově. Praktickým výstupem je výtvarná řada pro 4 …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis aims at mapping the topic of architecture in art lessons of lower primary schools in connection with the Framework Education Programme for Elementary Education and other available resources. According to survey questionnaire, the practical part analyses current attitude of teachers and pupils to the topic of architecture in art lessons.The practical outcome is an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lucie Tikalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Klára Zářecká, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUDKOVÁ, Kristýna. \textit{Postavení architektury ve výtvarné výchově se zaměřením na 1. stupeň základní školy}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/koaevg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Veronika Pokorná -
Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools
Lenka Reňáková -
Approaches to teaching writing at primary and lower secondary schools
Jiří Erml
Název
Vložil
Vloženo
Práva