Analýza internetového marketingu hotelu Friday – Phuong Hoa Nguyen
Phuong Hoa Nguyen
Bakalářská práce
Analýza internetového marketingu hotelu Friday
Analysis of Internet Marketing at Friday Hotel
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce s názvem “Analýza internetového marketingu hotelu Friday” je zaměřena na internetový hotelový marketing. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, jako je internetový marketing, marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka, komunikační mix na Internetu.Analytická část se věnuje především rozboru oficiálních webových stránek hotelu pomocí marketingového mixu …víceAbstract:
The bachelor´s thesis entitled "Analysis of Internet Marketing at Friday Hotel" is focused on the hotel internet marketing. The theoretical part defines basic concepts, such as internet marketing, marketing mix and customer, communication mix on the internet. The analytical part deals with the analysis of official hotel website using the marketing mix from the perspective of a vendor and the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14436/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Phuong Hoa. \textit{Analýza internetového marketingu hotelu Friday}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kol4jo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka