Obchodní banky nově působící v bankovním sektoru České republiky – Ing. Ludvík Dvořák
Ing. Ludvík Dvořák
Bakalářská práce
Obchodní banky nově působící v bankovním sektoru České republiky
Commercial banks newly active in the banking sector in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření přehledu obchodních bank nově působících v bankovním sektoru České republiky. První část práce je věnována teoretickému vymezení obchodní banky v bankovním systému a vývoji bankovního sektoru České republiky od roku 2008. Hlavní pozornost je věnována pětici nových bank - Fio banka, ZUNO BANK, Air bank, Equa bank a Sberbank CZ. Jednotlivé banky jsou v práci představeny …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to create an overview of commercial banks newly active in the banking sector in the Czech Republic. The first part is devoted to the theoretical definition of commercial bank in the banking system and the development of the banking sector in the Czech Republic since 2008. The main attention is paid to the five new banks - Fio banka, ZUNO BANK, Air bank, Equa …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lw8fb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jana Hvozdenská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Business Strategy of a Selected Banking Service
Tereza Formanová -
Marketingová strategie nového produktu
Marco Banti -
Dílčí marketingová strategie vybraného produktu bankovní instituce
Lucie Kropáčová -
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Michal Černaj -
Benefitní programy jako strategický nástroj bankovních produktů
Kristina Žížalová -
Relationship between macroeconomic indicators and banking system
Aigerim Ishenbek