Role marketingového výzkumu v procesu budování značky – Ing. Adéla Křepelová
Ing. Adéla Křepelová
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
The role of marketing research in the process of brand building
Anotace:
V úvodu diplomové práce jsou vysvětleny klíčové pojmy marketingu a popsané základní rozdělení marketingových výzkumů. Dále je věnována pozornost procesu budování značky a následující zviditelnění značek pomocí eventů. Teoretická část končí představením společnosti STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. Následující kapitoly v praktické části jsou konkrétně zaměřené na značku Božkov. Tradiční českou značku s více …víceAbstract:
In the introduction, my thesis describes an elemental sorting of marketing researches and describes the key words. Further, I focused my attention on a brand building process and following brand publicizing via marketing events. The theoretical part concludes with the introducing of company STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. The following chapters in practical part are namelly focused on a Božkov brand. A …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/am3a6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri