Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia – Hana Šanová
Hana Šanová
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Marketing strategy of education program Honors Academia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním …víceAbstract:
Diploma thesis deals with educational program of Honors Academia. The aim of the thesis is to set the marketing strategy of the program and to recommend suitable communication channels for marketing communication. The theoretical part deals with the marketing for education and services, with strategic management, namely with marketing strategy, tactics and analysis of internal and external environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Lenka Rigerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
Pavla Čermáková -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Marketingová strategie VŠFS, o.p.s.
Tereza Nováková -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Návrh reportingu strategie vůči zájmovým skupinám studentské organizace ESN VSE Prague
Dita Janáčková -
'thyngys turnyng up-so-down': The Grotesque as an Authorial Strategy in The Book of Margery Kempe
Marcela Sekanina Vavřinová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková