Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018 – Bc. Soňa Zimčíková
Bc. Soňa Zimčíková
Master's thesis
Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018
Marketing Plan of Endowment Fund Credo CZ for 2017-2018
Abstract:
Cílem diplomové práce je zpracování dvouletého marketingového plánu zaměřeného na nový projekt - Podpora postižených a nemocných dětí a jejich rodin. Tento projekt je zpracován pro CREDO CZ nadační fond. Podstatou této práce je v první řadě stanovení cílů nového projektu, následně dílčích cílů a metod, kterými lze daného cíle dosáhnout. V rámci řešení byly použity situační analýzy PEST, SWOT a Porterova …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the marketing plan of the CREDO CZ Foundation Fund. The aim of the diploma thesis is to elaborate a two-year marketing plan focused on the new project - Support of handicapped and sick children and their families. This project is developed for CREDO CZ - Foundation Fund. The essence of this work is first and foremost the setting of the objectives of the new project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZIMČÍKOVÁ, Soňa. \textit{Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/kq7x1m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zimčíková, Soňa. Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová