Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy – Bc. Karel Kohout
Bc. Karel Kohout
Diplomová práce
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
The impact of the corporate identity change on company‘s marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci vybraného podniku. Nejprve je představena firemní identita, jsou osvěleny základní teoretické poznatky daného odvětví a velký důraz je přiřazen vizuální složce identity. Dále je práce zaměřena na marketingovou komunikaci s přihlédnutím k situaci v B2B segmentu, kde je stěžejním bodem komunikační mix. Aplikační …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the impact of corporate identity change on selected company’s marketing communication. In the first part the corporate identity and basic theoretical knowledge of the discipline are introduced. A big accent is on the visual part of corporate identity; the corporate design. Further the thesis focuses on marketing communication taking into account the B2B area. The mainpoint …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva