Bc. Lucie Šubrtová

Diplomová práce

Jazyk přesvědčování v reklamě

The language of persuasion in advertising
Anotace:
Reklama si během svého dlouhého vývoje vypracovala v naší civilizované společnosti pevné místo a působí na celý svět. Aby mohla plnit své cíle, užívá spousty přesvědčovacích prostředků a jedním z nich je samozřejmě jazyk neboli nejdůležitější součást komerčního sdělení. Těmito lingvistickými přesvědčovacími a persvazivními metodami se ve své diplomové práci podrobně zabývám. Rovněž popisuji a analyzuji …více
Abstract:
During its long term development, promotion has gained a foothold in our civilized society and has been influencing the whole world. In order to meet its goals, it uses many persuasive techniques and tools. Language is certainly one of them. It is also known as the most important part of commercial information. In my thesis, I deal with these linguistic persuasive methods in detail. I also describe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní