Analýza využití nástrojů marketingové komunikace e-shopu – Hana Mrázková
Hana Mrázková
Diplomová práce
Analýza využití nástrojů marketingové komunikace e-shopu
Analysis of Marketing Communication Tools Utilization in Online Store
Anotace:
Téma diplomové práce zní Analýza využití nástrojů marketingové komunikace e-shopu. Cílem mé práce bylo analyzovat marketingovou komunikace e-shopu prodávajícího pamětní mince a medaile, zhodnotit vliv marketingových nástrojů na prodejnost a návštěvnost e-shopu. Práce se skládá ze sedmi částí. Nejdříve jsou sepsána teoretická východiska marketingové komunikace v prostředí internetu. Následuje charakteristika …víceAbstract:
The theme of this thesis is analysis of the use of marketing communication tools e-shop. The objective of of this work was to analyze the marketing communication e-shop seller commemorative coins and medals, to assess the impact of marketing tools on the marketability and attendance e-shop. The work consists of seven parts. The earliest are written theoretical foundations of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Zuzana Némethová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová