Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o. – Jan NACHMÜLLER
Jan NACHMÜLLER
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.
Analysis of marketing mix of the company Slevomat, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu (4P) slevového serveru Slevomat, s. r. o. V úvodu bakalářské práce je představena vybraná společnost a uvedena základní fakta o společnosti. Dále je představen koncept, na kterém je společnost založena slevový server a definován cílový trh společnosti Slevomat. Následuje část, která analyzuje marketingový mix společnosti Slevomat a jejích …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing mix (4P) of discount server Slevomat, s. r. o. In the opening part of this bachelor thesis is introduced the chosen company and are stated basic facts about the company. Then is introduced concept at which is company based discount server and defined target market of the company Slevomat. In the next part is analysed marketing mix of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NACHMÜLLER, Jan. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kqzcjb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NACHMÜLLER, Jan. Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka