Jan NACHMÜLLER

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.

Analysis of marketing mix of the company Slevomat, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu (4P) slevového serveru Slevomat, s. r. o. V úvodu bakalářské práce je představena vybraná společnost a uvedena základní fakta o společnosti. Dále je představen koncept, na kterém je společnost založena slevový server a definován cílový trh společnosti Slevomat. Následuje část, která analyzuje marketingový mix společnosti Slevomat a jejích …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing mix (4P) of discount server Slevomat, s. r. o. In the opening part of this bachelor thesis is introduced the chosen company and are stated basic facts about the company. Then is introduced concept at which is company based discount server and defined target market of the company Slevomat. In the next part is analysed marketing mix of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NACHMÜLLER, Jan. Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management