Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o. – Jan NACHMÜLLER
Jan NACHMÜLLER
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.
Analysis of marketing mix of the company Slevomat, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu (4P) slevového serveru Slevomat, s. r. o. V úvodu bakalářské práce je představena vybraná společnost a uvedena základní fakta o společnosti. Dále je představen koncept, na kterém je společnost založena slevový server a definován cílový trh společnosti Slevomat. Následuje část, která analyzuje marketingový mix společnosti Slevomat a jejích …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing mix (4P) of discount server Slevomat, s. r. o. In the opening part of this bachelor thesis is introduced the chosen company and are stated basic facts about the company. Then is introduced concept at which is company based discount server and defined target market of the company Slevomat. In the next part is analysed marketing mix of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NACHMÜLLER, Jan. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kqzcjb/.
Jak správně citovat práci
NACHMÜLLER, Jan. Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing konkrétní firmy
Karel Vizinger