Webová knihovna materiálů pro Blender – Bc. Lukáš Kakos
Bc. Lukáš Kakos
Diplomová práce
Webová knihovna materiálů pro Blender
Web Library for Blender Materials
Anotace:
Obsahem práce je popis tvorby materiálů pro 3D modelovací program Blender a jeho nástroj pro zobrazování Blender Cycles. V~praktické části je obsahem práce vytvoření webové aplikace pro prohlížení, organizaci a řazení materiálů a vytvoření několika materiálů pro Blender Cycles. Výsledná webová aplikace umožňuje uživatelům rychlé prohlížení, vyhledávání a stahování materiálů.Abstract:
This thesis describes how to create materials for 3D software Blender and its rendering engine Cycles. The aim of practical part is to create web application for browsing, organization and sorting of materials and creation of materials for Blender Cycles. The resulting website offers its users fast browsing, searching and downloading of materials.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftt8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: Mgr. Jan Čejka, Mgr. Lukáš Pevný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní a prožitku aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Lukáš Trnka -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Jiří Zenzinger -
Webová aplikace pro online web scraping
Jakub Drahoš -
Tvorba webové aplikace pro vizualizaci měřených dat za použití platformy LabVIEW NXG Web Modul
Jan Maléř -
Návrh webové aplikace založené na přístupu Progressive Web Apps
Anh Tu Ho -
Online mapová aplikace pro zobrazování dat o životním prostředí
Vojtěch Hájek -
Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
Miroslav Potužník