Začínající učitel na základní škole pro sluchově postižené – Silvie PLUHAŘOVÁ
Silvie PLUHAŘOVÁ
Bakalářská práce
Začínající učitel na základní škole pro sluchově postižené
Novice elementary school teachers of hearing-impaired children
Anotace:
Téma této bakalářské práce je Začínající učitel na základní škole pro sluchově postižené. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezené pojmy sluchové postižení, surdopedie, klasifikace sluchových vad, dopady sluchového postižení na osobnost jedince, kultura Neslyšících. Dále se kapitoly zabývají komunikací, učitelem, problematikou jeho profese a vzdělávacím systémem v České …víceAbstract:
The topic of this Bachelor's thesis is Novice elementary school teachers of hearing-impaired children. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part comprises defined concepts such as hearing impairment "surdopedia", hearing loss classification, the impact of hearing impairment on individual's personality or the culture of the deaf. Furthermore, the chapters deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Zveřejnit od: 24. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. BcA. Pavel Kučera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLUHAŘOVÁ, Silvie. Začínající učitel na základní škole pro sluchově postižené. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na základní škole pro sluchově postižené
Tereza Žajdlíková -
Český vzdělávací systém pohledem rodičů cizinců
Sabina Čurdová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská
Název
Vložil
Vloženo
Práva