Tvorba a hodnotenie podnikateľských plánov – Radka Šebianová
Radka Šebianová
Bakalářská práce
Tvorba a hodnotenie podnikateľských plánov
Creation and evalution of business plans
Abstract:
Bachelor thesis deals with the problem of increasing the efficiency of business plans elaboration and their evaluation. It is very necessary to elaborate business plan before the start of doing business because this plan describes vision, goals and perspectives of any business idea. The first chapter focuses on theoretical background of literature sources related to the topic of bachelor thesis. There …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na zefektívnenie procesu tvorby podnikateľských plánov a ich hodnotenie. Pred začatím podnikania je dôležité vypracovať podnikateľský plán, pretože odráža zmysel a perspektívu daného podnikateľského nápadu. Prvá kapitola našej práce je zameraná na spracovanie odbornej literatúry, ktorá vystihuje základne pojmy späté s podnikaním a tvorbou podnikateľského plánu. Dokážu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r7d7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria