Digitální nástroje jako součást interní komunikace. Případová studie – Gleb Zverev
Gleb Zverev
Bachelor's thesis
Digitální nástroje jako součást interní komunikace. Případová studie
Digital tools as part of internal communication. A case study
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá digitálními nástroji v oblasti komunikace v organizaci jakožto prostředkem komunikace mezi zaměstnanci. Práce zkoumá společnost působící v odvětví distribuce kuchyní a vestavěných spotřebičů. Snaží se rozebrat problémy v interní komunikaci, které byly v průběhu výzkumu zaznamenány i tím, jak tyto problémy ovlivnily její činnost a zaměstnance. Během výzkumu bylo použito několik …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with digital tools in the field of communication in the organization as a means of communication between employees. The thesis examines a company operating in the distribution of kitchens and built-in appliances. It seeks to analyse the problems in internal communication that were noted during the research and how these problems affected its operations and employees. During …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Ivana Lukeš Rybanská
- Oponent: Karel Čada
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Delifood s.r.o. v digitálním prostředí
Erik Lerch -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Interní komunikace v digitální agentuře
Barbora Žádná -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice
Andrea Gašparová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Komunikace v projektovém managementu ve společnosti VALEO VÝMĚNÍKY TEPLA s.r.o.
Kateřina Čermáková