Barbora Kunzová
Bachelor's thesis
Vizuální identita fiktivní firmy
Visual Identity of Fictive Company
Abstract:
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na analýzu grafického designu v módním průmyslu na naší scéně. V první kapitole popisuji základní pojmy, na které v mojí teoretické části narážím, jako vysvětlení toho, co je grafický design, jakou roli hraje v marketingu, jeho uplatnění v módním průmyslu a jak to s ním teď vypadá v České republice. V následující kapitole se zabývám tím, jak …moreAbstract:
In the theoretical part of my bachelor's thesis, I focused on the analysis of graphic design in the fashion industry on our stage. In the first chapter, I describe the basic concepts that I come across in my theoretical part as an explanation of what graphic design is, what role it plays in marketing, its application in the fashion industry and what it looks like now in the Czech Republic. In the following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kunzová, Barbora. Vizuální identita fiktivní firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová