Pavel Hyský

Bachelor's thesis

Marketinová studie soukromého muzea LEGA

Marketing study of the Private Museum of Lego
Anotácia:
Cílem práce je vytvořit marketingovou studii Soukromého muzea Lega, především se zaměřit na různá vylepšení při komunikaci muzea s veřejností a jeho nabídky služeb pro veřejnost. V teoretické části jsou popsány aspekty různých využitých prvků marketingové studie, psychologické aspekty, druhy muzeí, atd. V teoretické části práce byly využity základní prvky marketingové studie, jakými jsou analýza 4P …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing study of the Private Museum of Lego, with special focus on, the various improvements in communication with the public and ways the the museum offers its services to the public. The theoretical section describes the essentialaspects and elements of marketing studies, such as psychological aspects, types of museums, etc. The theoretical part covers the basic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedúci: Markéta Dianová
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33172