Marketinová studie soukromého muzea LEGA – Pavel Hyský
Pavel Hyský
Bachelor's thesis
Marketinová studie soukromého muzea LEGA
Marketing study of the Private Museum of Lego
Anotácia:
Cílem práce je vytvořit marketingovou studii Soukromého muzea Lega, především se zaměřit na různá vylepšení při komunikaci muzea s veřejností a jeho nabídky služeb pro veřejnost. V teoretické části jsou popsány aspekty různých využitých prvků marketingové studie, psychologické aspekty, druhy muzeí, atd. V teoretické části práce byly využity základní prvky marketingové studie, jakými jsou analýza 4P …viacAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing study of the Private Museum of Lego, with special focus on, the various improvements in communication with the public and ways the the museum offers its services to the public. The theoretical section describes the essentialaspects and elements of marketing studies, such as psychological aspects, types of museums, etc. The theoretical part covers the basic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedúci: Markéta Dianová
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová