Vojtěch Třísko

Bachelor's thesis

Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace

Analysis of the Impact of Online Marketing on the Awareness of a Nonprofit Organization
Abstract:
V současné době, kdy digitalizace proniká do každého aspektu našich životů, hraje online marketing klíčovou roli ve formování strategií a úspěchu organizací. Tato proměna je zřetelná nejen v korporátním sektoru, ale také v oblasti neziskových organizací, které se snaží vytvářet pozitivní společenský dopad. Online marketing přináší nové možnosti pro dosahování cílů, ale zároveň s sebou přináší leckteré …more
Abstract:
In today's world, where digitalization permeates every aspect of our lives, online marketing plays a crucial role in shaping the strategies and success of organizations. This transformation is evident not only in the corporate sector but also in the realm of non-profit organizations that strive to create a positive societal impact. Online marketing brings new opportunities for achieving goals, but …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Jiří Lošťák
  • Reader: Jiří Krajča

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace