Mediální kampaň a možnosti jejího využití pro nábor studentů VŠFS – Bc. Hoang Ngan Vo
Bc. Hoang Ngan Vo
Bakalářská práce
Mediální kampaň a možnosti jejího využití pro nábor studentů VŠFS
Media campaign and possibilities of recruiting VŠFS students
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout model mediální kampaně pro Vysokou školu Finanční a správní pomocí Analytického hierarchického modelu, jako metodu vícekriteriálního rozhodování. Tato metoda vícekriteriálního rozhodování pomůže škole přilákat studenty, aby se přihlásili na VŠFS. Na základě tohoto modelu se prozkoumá, jaké jsou preference ve využití metody komunikace ve vybraném vzdělávacím institutu …víceAbstract:
My bachelor thesis aims to design a model of a media campaign for the University of Finance and Administration using the Analytical Hierarchical Model as a method of multicriteria decision making. This method of multi-criteria decision-making will help the school to attract new students and motivate them to apply to VŠFS. Based on this model, the preferences with the use of the method of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/etpyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková