Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce – Bc. Tomáš Leixner
Bc. Tomáš Leixner
Master's thesis
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Marketing communication and media mix of selected sport event
Anotácia:
Diplomová práce mapuje sportovní marketing jakožto svébytnou a samostatnou disciplínu marketingové komunikace a popisuje ji jako pestrou a inovativní oblast se specifickým přístupem. Praktická část analyzuje komunikační nástroje Jizerské 50, nejvýznamnější zimní sportovní akce určené jak profesionálním sportovcům, tak i rekreačním amatérským sportovcům, a zároveň navrhuje další možné cesty, jak komunikaci …viacAbstract:
This thesis maps the sports marketing as independent discipline of marketing communication and describes it as a diverse and innovative area with specific approach. The practical part analyzes communication tools of Jizerská 50, largest winter sports event in the Czech Republic for both professional athletes as well as recreational and amateur athletes, and also suggests new possible ways of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uow85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina