Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores – Bc. Petra Jelínková
Bc. Petra Jelínková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Customer satisfaction with marketing mix tools at Tesco Stores
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve společnosti Tesco Stores a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude představena společnost, její uplatňovaný marketingový mix a osloveni zákazníci společnosti pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bude …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction in Tesco Stores and to propose measures to increase this satisfaction. The theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In the practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survey. The outcome of the work will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/agmc5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Petra. \textit{Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kwexqq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Primární a sekundární sukcese rostlinných společenstev na Mostecku
Zlata Jarkovská -
Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí
Marie Vítová Dušková -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
Tereza Čeladníková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková