Bc. Karolína JUŘENOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky

The Communication Strategy of the Centre of Leisure Time Lužánky
Abstract:
Středisko volného času Lužánky je krajským školským zařízením pro aktivity ve volném čase všech věkových skupin. Svoje aktivity nabízejí prostřednictvím marketihového komunikačního mixu. Velmi podstatné je budování corporate identity. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které blíže zkoumá potřeby cílové skupiny. V závěru je zpracováno vyhodnocení celé práce i dotazníkového šetření.
Abstract:
The centre of leisure time "Lužánky" is the regional scholastic system for activities in leisure time for the groups of age. They sell teir activities through marketihg communication mixture. The creation of corporate identity, image and confidence is very important in this system. In the practical part of our work there is presented the interview examination which research the needs of the target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4862

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JUŘENOVÁ, Karolína. Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications